בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, חיוני להתעדכן באסטרטגיות הפרסום המקוון שלך. שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא כלי רב עוצמה שעוזר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניב המרות. עם זאת, ניתוח SEM יכול להיות מכריע, וקל ללכת לאיבוד בתוך ים של נתונים. זו הסיבה שהבנת מדדי המפתח שאתה צריך לעקוב אחר חיונית כדי למקסם את מאמצי ה-SEM שלך. משיעורי קליקים ועד שיעורי המרה, ישנם מספר מדדים חשובים שכדאי לפקוח עליהם עין. על ידי ניתוח מדדים אלה, אתה יכול לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ב-SEM, לקבל החלטות מונחות נתונים, ובסופו של דבר להשיג את היעדים העסקיים שלך. במאמרים אלה, נצלול אל המדדים הקריטיים ביותר לניתוח SEM שאתה צריך לעקוב אחריהם כדי להגביר את הצלחת הפרסום המקוון שלך.